Kognitiivne

  • Kõik eelnev kinnistub:
    • Lalisemine erineva ilmekusega, väljendades sellega ka erinevaid emotsioone; erinevalt reageerimine tuttavatele-võõrastele helidele ja keskkonnale;
    • Reageerimine oma nimele;

  • Hakkab 
    • Muutuma lalina kvaliteet, nt toidu nägemisel ütleb mam-mam.
    • Aktiivselt jäljendama kindlaid täiskasvanu häälitsusi.
  • Suhtlemine lapsega soodustab häälitsuste teket, kuid laps laliseb lühikest aega ka üksi, rahulolekus olles. Kõnelises keskkonnas õpib laps täiskasvanute kõnele reageerima liigutustega, naeratusega, koogamise ja lalisemisega.
  • Lapsele on kõige olulisem emotsionaalne ja usalduslik kontakt täiskasvanuga.

 

 

 

 

Litsenseeritud: Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License