Kognitiivne
- Kõik eelnev kinnistub:
- Lalisemine erineva ilmekusega, väljendades sellega ka erinevaid emotsioone; erinevalt reageerimine tuttavatele-võõrastele helidele ja keskkonnale;
- Reageerimine oma nimele;
- Hakkab
- Muutuma lalina kvaliteet, nt toidu nägemisel ütleb mam-mam.
- Aktiivselt jäljendama kindlaid täiskasvanu häälitsusi.
- Suhtlemine lapsega soodustab häälitsuste teket, kuid laps laliseb lühikest aega ka üksi, rahulolekus olles. Kõnelises
keskkonnas õpib laps täiskasvanute kõnele reageerima liigutustega,
naeratusega, koogamise ja lalisemisega.
- Lapsele on kõige olulisem
emotsionaalne ja usalduslik kontakt täiskasvanuga.
Litsenseeritud: Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License