Sissejuhatus

Õpiobjekt toetab iseseisvat õppimist, aitab mõista lapse psühhomotoorse arengu olemust, arengu põhietappe, etappide omavahelisi seoseid, regulaarse ennetava tervisekontrolli
olemust ja selle tähtsust ning lapse arengu eripära esimesel elupoolaastal.

Tervishoiu kõrgkoolide üliõpilased ja õpilased.
Õpiobjekti on võimalik kasutada tervishoiu kõrgkoolide õppekavade raames, kus käsitletakse lapse tervist. Eeskätt õe ja ämmaemanduse õppekavas, lapse tervise ja pereõenduse õppeaines.
Eelteadmised: õppija on läbinud või on hetkel läbimas õppeainet: "Lapse tervis".

Õppija saab ülevaate lapse psühhomotoorse arengu (motoorika, nägemine, kuulmine, kõne, emotsioonid) olemusest, arengu
põhietappidest ja omavahelistest seostest;
mõistab lapse ennetava regulaarse tervisekontrolli
olemust ja selle tähtsust; saab ülevaate lapse arengu jälgimisest,
hindamisest, kirjeldamisest ning mõistab lapse arengu eripära esimesel elupoolaastal.
Litsenseeritud: Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License