Kasutatud kirjandus
Kirjandus:
1. Aronstam, Z. (1998). Ettevõtluse areng Eestis ja kvaliteedi tõstmise tähtsus. - EABC õppejõudude toimetised. Tallinn, 1, 3-22.
2. Beckford, J. (2002). Quality: a Critical introduction. London. Routledge, 328 p.
3. Cooper, T. (2002). Concepts of „quality": And the probleem of „customers", „products" and purpose in higher education, 144-151.
4. Eesti Standardiamet. (1996). Kvaliteedijuhtimine ja kvaliteedisüsteemi osad. Osa 1: Juhised. EVS-EN 9004-1.
5. Eesti Tööstuse Keskliit. (1993). Kvaliteedisüsteemid. Viljandi: Trükikoda „Kiir".
6. EVS ISO 9000: 2001. (2002). Kvaliteedijuhtimissüsteemid. Alused ja sõnavara. Eesti Standardikeskus, ametlik väljaanne.
7. Gitlow, H., Gitlow, S., Oppenheim, A., Oppenheim, R. (1989). Tools and Methods for the Improvement on Quality. Homewood, Boston: Richard D. Irwin INC.
8. Hoyle, D. (1998). ISO 9000, Quality Systems Handbook. 3rd Edition. Butterworth- Heineman.
9. ISO 9000 standardiseeria valik ja kasutamine. (2001). Eesti Standardikeskus.
10. Juran, J.M, Gryna, F.M. Jr. (1993). Quality Planning and Analysis: from product development through use. New York: McGraw Hill, 3rd Edition.
11. Juran, J.M., Godfrey, A.B. (2000). Juran's Quality Handbook. New York: McGraw-Hill, 5th Edition.
12. Kannan, V.R., Tan, K., Handfield, R.B., Ghosh, S. (1999). Quality Management Journal, 6 (3).
13. Kukkonen, J.P. (2000). ISO 9000 standardile vastavus. Üks kvaliteedijuhtimise arenguetappidest. Konverents „Kvaliteet tervishoius", Tartu, 77-84.
14. Kvaliteedijuhtimine ja kvaliteedi tagamine. Sõnavara. (1995). EVS-EN ISO 8402: 1996. Eesti Standard. Eesti Standardiamet. Tallinn.
15. Kvaliteedijuhtimissüsteemid: alused ja sõnavara. EVS-EN ISO 9000: 2001. (2001). Eesti Standard. Eesti Standardikeskus. Tallinn.
16. Mättas, V. (10.09.2008) Kasulik teada. Eesti Kvaliteediühing. [http://www.eaq.ee/kasulik/kkk2.html].
17. Oakland, J.S. (2006). Terviklik kvaliteedijuhtimine. Teooria ja praktika. Tallinn: Külim.
18. Organisatsiooni juhtimise käsiraamatu/kvaliteedikäsiraamatu koostamine ja rakendamine tervishoiuteenuse osutamisel. Soovitused käsiraamatu koostamiseks. (2003). Tallinn.
19. Paeveer, J. (2000). Kvaliteedisüsteem ettevõtte juhtimise vahendina. - Keskkonnatehnika. Tallinn, 6, 10.
20. Ratasep, R. (1998). Kvaliteedijuhtimine tagab korrastatud tööprotsessid. - Ärielu, 11, 88-89.
21. Reisenbuk, H-A. (1999). Ärikorralduse loengud II vihik. Tallinn.
22. "IT juhtimine" Äripäev 1999 - ...23. Tammart, T. (2001). Toimemõõtmine kvaliteedijuhtimissüsteemides ehk kuidas saavutada organisatsioonilist täiuslikkust mõõtmissüsteemi abil. - 10. rahvusvaheline kvaliteedikonverents „Kvaliteet algab mõõtmisest", Tallinn: TJO Konsultatisoonid, 136-140.
Veebilehed:
www.eitsa.ee